Blogger Backgrounds

Tuesday, August 30, 2011

hari raya aidilfitri

salam , pada hari raya nie aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri , maaf zahir dan batin , kpd sume kwn2 aku , aku nak mintak maaf sekiranye de terkasar bhse or marah2 kowg ke ? minx ampun dan maaf dri hujung rmbut smpay ke hujung kaki :)


mlm raya smlm mmg pnt laa uat keje2 kt uma nehh , ak ta blik kmpg pown just raya kt SHAH ALAM :) jewk , ta blik kmpg , tuhh yg sedey tuhh , but sokk myb laa blik IPOH jup jewk , da sembg2 , blik sni blikk , ayh aku tuhh terlampau busy sgt , but ak mnx suhh duk sne smpay sokk , bru laa blikk shah alam coz sok laa rmai owg yg da blik ke destinasi msing2 , kt snie mmg sunyi pown !

yang ada pown owg2 yg ta diingini jewk yg nmpkk mke dowg nehh , menyampah tol duhh ,
btw tape laa , adat hari raya :) ,




smpi sni saje laa aku nak smpaikan hari raya kpd sume kwn aku dan kpd kwn2 di blog nehh :)