Blogger Backgrounds

Friday, February 18, 2011

jejalan dgn shima , qis , emy n sheila :)

   ehem2 , pde ari selase yg lalu , time tuhh maulidur rasul , aku ngn kwn2 aku kua gy 18 , sje na jln2 kn , mle2 , shima ambk ak ngn naek kete dye , pastu dye ambk kwn2 yg laen , time tuhh d smpay 18 , emy ckp dye na beli bj PA or pertahanan awam , lps daa beli bju tuhh , aku ngn geng2 aku , da ta taw na uat pe kt situu , coz emy da beli bju dye , n then lps tuhh sheila bgy keputusan , gy SACC MALL , jln sne sni , qis ngn sheila say na beli kasut , but ta beli2 , na taw sbb pew ? dowg ta dpt na cri kasut IDAMAN dowg , sheila tuhh da jmpe , tpyy mahal la plakk , duet pown nga ta de time tuhh , terpkse laa si sheila tuhh batalkn niat dye tok kasut  ,

   and lps tuhh da abis cari kasut kt SACC MALL tuhh , kn ta jmpe , so , kyte gy PLAZA MASALAM n dowg nmpkk stu kedai bju yg lawa , pe lagy kn , dowg pown truss gy situu , beli2 , akhirnye sheila n qis beli gak bju kt situu , yg si shima asyik ngn fon jewk , byle aku ckp text ngn bf kew ? dye ckp mne de laa , haha ! nta2 , de , mne la taw kn , shima tuhh lawa owg nye , hehe !

   lps dowg da beli bju , aku , shima , qis , sheila gy  kedai permainan , but jln2 jewk , ta beli pown , hehe ! shima ngn sheila , ak suh posing suh tgkp pic , hehe ! qis , dye mls , haha ! lps tuhh , sheila sepanjag perjalanan asyik ckp lapa2 , dye tuhh mkn jewk taw , walaupown kurus , but ta gemok2 pown , hehe ! n then , ak ngn dowg  ptah blik gy 18 coz mau gy mkn kt mcd , ime tuhh da kol 6 daa , agk na msuk senja daa kn ,

   lps daa abis mkn tuhh , aku ngn dowg , truss blik , shima anta ak dluu , bru anta dowg , coz shima takot minyak itam dye abis , hehee ! smpy sni jewk cyte ak jln2 ngn dowg , :D , wasalam !